Merhabalar, dünden sağıp dolaba koyduğum sütü bugün buzluğa atıp saklayabilir miyim, bir de dolaptan çıkarıp ısıttığım anne sütünü bebeğim bitiremezse kalanı çöp mü oluyor ne yapıyorsunuz kalanı tekrar dolaba koyabiliyor muyuz ya da ısıtıp tekrar verebilir miyiz bebeğe?