Bebeğim 3 aylıktan beri parmağını emiyor başlarda oral dönem normal dendi çok onemsemedik bir de emzik alıyordu emziği verince çıkarıyor du.8 .ayda emziği de bıraktı Kendi kendine almadu .daha çok parmağına yöneldi.acikinca uykusu gelince hatta uykuda bile.hic bırakmadan devam.16 aylık şuan parmağı yara oluyor sürekli nasır bant bağlıyoruz atıyor bur çözüm bulamadım.Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var çözüm arıyorum doktor a git demeyin gittim . 2 farklı doktora daha çok ilgi dedi hepsi aynı şeyi söyledi.ilginin alasını veriyoruz işlerim her şey kalıyor.ama yok bırakmıyor