Kızlar eşimin işi gereği sirnagin bir köyünde yaşıyoruz öyle bir köy düşünün kışın elektirik hiç yok su yok ki allahtan lojmanda oturuyoruz da suyumuz karakoldan geliyo hidrafor basıyor suyu elektirik gidince suda gidiyo ve kışın elektirik hiç yok haliyle suda yok bulaşık birikiyor ve 3 4 gün yikayamiyorum çamaşır öyle birikiyor buradaki kadinlar falan kışın kazan kurup ellerinde yıkıyorlar yazın çocukları dışarda hortumla yıkanıyor görüyorum burdan fırçayla birde birbirlerini surtuyorlar ve kış gelmeden elektirik yok şimdi bulaşıklar duruyor makinaya çamaşır aticam o duruyor eşimin doğum günü bugün pasta yapacaktım o kaldı 🤣🤣🤣 186 arıyorum saat 12 de gelecek dediler gelmedi bida aradım bu seferde 6 da gelecek diyorlar ama hiç umudum yok her aradığımda alt yapı çalışması yapıyorlar buraya geleli 1 buçuk yıl oldu hep alt yapı çalışması yapıyorlar sözde ama ne yapıcam bilmiyorum vallahi çarşıya gitmesi ayrı bi sıkıntı çocuğa alışveriş yapıcam yok internettende almıyorum öyle burdan arkadaşın birinden ikinci el kıyafet aldım çocuğuma insallah o kargoyla gelir bakalım 🤣 birde kimsem yok burda arkadaşım falan 😞4 duvar içinde oğlum ve ben yaşıyoruz eşim akşamları geliyor allahtan iyice sıkıldım kafayı yiyicem gerçekten puuf