Kızlar sağ goğsumde süt normal.ama solda az cıkıo baya fark var arasnda diğer goğsumle boyut olarakta.ıkı goğsumude emzıırıyom sağıyorum.eşit davranıyorum ama bı ara mastıt olmuştm onunlamı alakalı.bılmıyorum..nasıl ıkısınden aynı mıktarda süt gelmesini sağlayabılırm?sizinde boylemi?