2 ay 4 günlük kızıma hem anne sütü hem de doktor tavsiyesiyle aptamil veriyordum sonra anne sütüne eşdeger olarak hipp varmış alayım deneyelim severse buna devam ederiz dedim mamayı sevdi fakat karın ağrısı gaz sancısı kusma huzursuzluk başladı mamayı kestim sadece anne sütü vermeye basladim kendini toparlasın diye ama kaçgüne kendini toparlar reflüye falan çevirmemiştir bu degil mi korkuyorum acikcasi cunku mama degisikliginden once boyle bisey yoktu?