Almilam_ Haftaya çalışmaya başlıyorum bebeğim 4 aylık olacak ama çok gerginim daha küçücük, tesellim annemin bakacak olması ve süt izni 2 buçuk saatcik😔 Siz neler yaşadınız bu süreçte
Mavi04 Almilam_ merhaba sevgili anne. Kızım tam 6 aylık olduğu gün işe başladım. Süt iznim 2 saat. İlk gün benim içinde bebek içinde zordu. Akşam eve geldiğimde bana küstü falan resmen. Sonradan alıştı. Bu ikinci haftamız herşey yolunda. Sadece özlüyoruz birbirimizi. Eve geldiğimde yaklaşık yarım saat sarılma faslımız oluyor. Güvendiğiniz birisi bakıyorsa hiç problem etmeyin.
Cly01 Almilam_ ne güzel anneniz bakıyor 10 aylık bende başlayacağım bakıcı buldum maalesef cesaret edemiyorum kaç aydır 🤲🏻 çabuk alisirsiniz inşallah keşke benimde annem bakabilseydi🥹