Kızlar kilo alımımız ıyi olduğu için doktorumuz ek gıdaya başlayın dedi. Ilk gün havuç yedirdim 3 gün kuralıyla. Pek beğenmedi tadını. Daha sonra armut yedirdim onuda yarı yedi yarı yemedi. Öncesinde arada yoğurt vs tattırdim. Geçenlerde hero baby nin karışık meyveli püresini denedim çok beğendi. Daha sonra hero babybin sütlü meyveli tahilli mamasından 1 tatlı kaşığı kadar verdim onuda çok sevdi. Evdeki yaptıklarımı pek yemiyor yesede tükürüyor. Ne yapmam lazım. ?