Yeniesyenianne Herkese merhaba. Kızım bugün BCG (verem) aşısı oldu sol kolundan. Ancak yapılan yerde mercimek büyüklüğünde beyaz bir görüntü oluşmadı. Yapılan yer kanadı. Acaba tutmuş mudur başına böyle bir şey gelen var mı??
yumurtam Yeniesyenianne zaten hemen bişey oluşması beklenmez annesi. Birkaç ay sonra şişlik oluşabilir de oluşmayabilir de. Bu sizi endişelendirmesin
Bebesiannesi Yeniesyenianne 2 ay oldu vurulalım ama bir yara yok ebeye sordum illa yara ya da şiş olacak diye bir şey yok dedi
Yeniesyenianne yumurtam aşı yapıldığı an ilacın görüntüsü oluyor ya kolda ondan bahsediyorum o bizde olmadı