Mavi_mom merhabalar bu ücret 32 haftada ayrıldığınızdan doğuma kadar olan bir ücretmi? ve ayıp olmazsa en son toplu nekadar aldınız acaba?banada doğum öncesi 2 hafta ve doğum sonrası 10 gün için 4 küsür yatırmışlar sonra yılbaşı oluyor ve başka ödeme olmadı, tüm raporum şubat ortası gibi bitiyor acaba ozamanda bi ödeme yatarmı? bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim çünkü eğer eksik yada yanlış birşey yaptıysam geç olmadan düzelteyim 🌺