Bebegim 5. ayına girecek. Son 1 aydır huysuz sürekli ağlayan bir bebek oldu. Hiçbir sorun da yok doktora dahi götürdüm. Sürekli kucağımda olmak istiyor. Artık kollarım tutmaz halde. Bulunduğum şehirde kimsem yok. Eşimin zaten desteği yok. Çok yıprandım. Anneliği beceremiyorum sanırım.
Tecrübeli anneler, bu süreç geçici mi? Bebişler ne zamana kadar böyle kucak isteyip sürekli ağlıyorlar?