Mervegobekli Bize doğduğu zamanda demişti ebe bu çocuk iri kolay doymaz diye.Mama veriyorum,emiyorda aynı zamanda anca doyuyor çocuk.Çocuğun bünyesiyle de alakalı.Geçen bi arkadaşımla konuştum ilk çocuğu sadece emzirmiş,ikinciye de mama takviyesi yapıyor.Nasıl doyarlarsa öyle.Kendinizi yıpratmayın derim.