GamzeAltndass 1 aylık bir kızçem var 🥰,İlk bebeğim oldu için çoğu şeyi bilmiyorum 🤷♀️.Bebekler kanguruya kac aylıkken binebilir sizce anneler ? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻
Bisaniye GamzeAltndass merhaba kangurular yenidoğan aparatı ile doğduğu günden itibaren kullanılabiliyor ☺️☺️
Elmaliseker GamzeAltndass yenidogan aparatiyla 1 aylik bebegi kanguruya koyuolar .. ven 4 aylikken aldm bebegm sevemdi raht etmedi smdi 5.5 aylik kisa sureli kullanablioruz
Yasemnakca GamzeAltndass Almisinannesi00 eğer yenidoğan aparatınız varsa 1 aydan itibaren konuluyor. Yoksa 3buçuk 4 aydan sonra konuluyor. Daha 2 gün önce konuştum doktorumla 😊
GamzeAltndass Besteee Bisaniye Elmaliseker Yasemnakca Rabiaucler Deletedmom0015 Merve18 [silindi] Huriye89 Burcusaydam Beni bilgilendirdiğiniz için teşekkürler anneler ☺️🙏🏻❤️
Rabiaucler GamzeAltndass bilinçsiz bi şekilde 3. Ayından itibaren koymaya başladım çok şükür zamanıymış 😊😊
Deletedmom0015 GamzeAltndass yenidoğan aparatı varsa ilk aydan itibaren sonra 7kılo olunca aparatsız kullanılabiliyor
Merve18 GamzeAltndass sling te kullanabılırsın aparatsız kullanabılıyorsun , satın almak istersenizde bende kullanılmamış pakette neko marka var
Huriye89 GamzeAltndass yenidoğan aparatın yoksa ben vereyim canım benim kızım sevmedi şimdide 5 aylık olduk zaten ihtiyacımız kalmadı