Ayse588 xiaomi kullanıyorum çok memnunum temizliği aşırı kolay iyiki de almışım epeyi uzun zaman oldu kullanali.. Xiaomi uzaktan kapatılıp açılabiliyor telefondan ayarlanabiliyor. Bebekten dolayı bu özelliği tercih nedenim oldu. Bir de eğer 3 - 4 kişilik aileyseniz xiaomi size yeter de artar