Arkadaşlar merhaba oğlum yaklaşık 1 haftadır sebepsiz yere geceleri sürekli uyanıyor emmek yada sallatmak için değil tamamen ayık şekilde duruyor yada ağlıyor ama diş ağrısı gibi bişey değil derdimi tam anlatamıyorum çünkü bende ne olduğunu anlayamıyorum ama sebepsiz sebep olduğuna eminim gece 8-9 kere kalkınca otomatik günümüzde kötü geçiyor geceleri emzir yatır yada salla yatır gibi şeyler denedim ama hep kısa kısa etki yaptı 5 dakika sonra değil de 10 dakika sonra kalktı fakat ayına göre artık deliksiz uyuması gerekir eskiden uykusu sağlık vs bişey olmadığı sürece güzeldi ne oldu anlamıyorum atak dönemi mi geçici bişey mi bunu da bilmiyorum daha önce yaşayıp atlatan varsa tecrübelerinize sığınıyorum