Bebeğim kendi kendine tutunup kalkıyor kanepeden, sıralıyor, biz kanepeye sırtını verince bize doğruda adimliyor fakat kendi yürümüyor korkuyor mu kendisidir yerden kalkamıyor ne yapmamı önerirsiniz eşimle karşılıklı çok kez yürütüyoruz oynatıyor uz ama yok olmuyor sürekli ellerimden tutun beni gezdirin diyor