Keremarden Gulcanege ben o sıralarda gaz masajı yapıp gazını çıkarıp sonra tekrar emziriyordum ses geliyor mesela hemen sırtını ovalayıp gazını çıkartıyordum alt bağırsaklara inmesin diye kimyon iç mutlaka etkisini göreceksin
Nrhyt44_krm44 Gulcanege canm çok acı bide gerçekten etki edio mu. Bnde bebeğe vermek istiyorum ama korkuorm
lavanta35 Keremarden merhaba toz kimyonu mu demliyorsunuz yoksa kimyon tohumunu mu. Farkeder mi acaba