Tugcecakir ben memnunum gayet benimki 4,5 lt yanlış değilsem ve gayetde yetiyor bize hatta büyük bile ama ileriyi düşünürsek iyi ki de almışım diyorum 😊 tefalde görünüş olarak kötü değil acıkcası ben phillips alacakdım ama cok kabaydı eşim bunu beğendi bunu aldık