merhaba ağustos ayında hormonlu spiral takdırdım. takdırdığım günden itibaren yaklaşık 1-1,5 ay az çok kanamam oldu. sonra 1 hafta kesildi. 1 hafta sonunda yeniden başladı adet olmuşum gibi. sonra yeniden kesildi. şimdi adet olacakmışım gibi ağrım var ama adet olmuyorum. günüm falan şaştı zaten. doktor taktırdıktan itibaren 6 ay içinde düzensizlik olabileceğini söylemişti. ama normal günlerimde de az bir kanamam olur demişti. o da yok. başına böyle birşey gelen var mı? hamile değilim bu arada eminim.