Sefeff Bana geçtim artık benim ki herkese öyle 😅 En son bu sabah kreşe götürdüm, içeriye girdiğimizde yemek kokuyordu. Müdüre bgn fasülye mı var yemekte dedi 😅 Kadın açıklıyor başka yemek olduğunu, neden peki? Neden fasulye yapmadınız ? Yapımı uzun mu sürüyor ? Dedi. ( geçen gün ben öyle demiştim de ! Yahu 2,5 yaşında çocuk kuru fasulye ister mi ? Ben hayatımda ağzıma sürmemişim bizimki tam tersi:) anneannesine yaptırdık 🙈😅) yemek konusu bitti, bu arada ben ayakkabılarını değiştiriyorum. Kadına diyor ki “ bu binayı belediye mi yaptı ? Açıklıyoruz, hayır annecim burasını müteahhitler yapmış. Hemen neden peki ??? “ ahahaaaa oğlum tapusunu, imar iznini de görmek ister misin diyorum. “Evet mümkünse” diyor müdüre 😂😂 Sabah sabah güldürdü hepimizi ama artık alıştılar tabi sorularına onlar da, bıkmadan usanmadan cevaplıyoruz. Ama benm çok hoşuma gidiyor, bazen çok zorlansam da cevap verme düzeyini ayarlamakta, meraklı olması aşırı güzel bir durum gelişimi için 🥰