Yagmur0507 faturaya yazdıkları para ve hastadan istenen para aynı olmuyor
Mesela normal doğuma fatura da 900 yazıyor sa hastadan 3 bin lira alınmış oluyor
Kimsede bunu fark etmiyor dolandırıcılığa girdiği için suç
Şikayetçi olarak o arada kalan para alınıyor muş