Hamileliğimin yedinci ayında doktorum bebeğim de böbrek genişlemesi olduğunu söyledi daha sonra sekizinci ayın sonunda doğum yaptım bir buçuk aylık bebeğim şu anda hala hastanede idrar yollarında sıkıntı böbreklerine yansımış kronik böbrek yetmezliği tanısı koydular ve hala hastanedeyiz bu durumu yaşayan annelerin var mı