Kızlar 15 günlük bi kızım var birde 15 aylık oğlum var ikisini bir emzirdiğim için meme mama şeklinde gidiyoruz ama optipro ile basladık sonra doktorumuz comforta geçirdi yanına ek sab simplex de kullanıyoruz ama kızım kakasını yapamıyor çok zorlanıyor memnun kaldığınız bi mama var mı kakasını daha rahat yapan sindirimi kolay olan