BorSamEl Kızlar bugün itibariyle iki aylık oldu bebeğimiz sağlık ocağına gittiğimizde rota aşısı diye bir aşıdan söz etti fakat zorunlu değil dedi bu aşı hakkında bilgisi olan var mı ?
Akalinbetul_8 BorSamEl bugun yaptırdım rota virusu olmasın diye yapılıyor agızdan damla şekilde ya 2-4 aylarında 2 doz sekılde ya da 3-5 aylarında yapılıyor daha detaylı bilgi için google bakabılırsınız
betuuls BorSamEl ben yaptırdım 2 doz yapılıyor. 3 ve 5 aylıkken yapıldı. Devlet karşılamıyor ücretli bi aşı. Ama fiyatı hakkında Şuan bilgim yok
Nur1212 BorSamEl bebeğim o süreçte yoğun bakımda kaldığı için yaptıramadım çıktığında zamanı geçmişti ama yaptırma şansım olsaydı mutlaka yaptırırdım
thecamellia BorSamEl yaptırdık evet zprunlu değil ama özel aşılar yaptırılması gerekiyor çünkü daha sonra çok gördüm sosyal medyada vs birüse yakalanan bebek yaptırın derim zaten ağızdan damla ile oluyor iğne değil
Kplnnn Evet yaptırdım ihmal etmeyin. Eşimin arkadaşı aile hekimi kesinlikle yaptır çok hasta oluyo bebekler demişti
Hanim58 2.ve 4.ay aşılarının olduğu gün yaptık…ihmal etmeyin sizde yaptırın ..ağızdan verilen bi aşı yutuyor bebek