Kizim 15 aylık. 15 -20 gundur oksuruk, burun tikanikligi var. Gun icinde 2-3 defa serum fizyolojik yapiyorum ama 1 saat icinde yeniden tikaniyor. Oksuruk de var. Bu burun tikanikligi nasil gecer? Artık kizim bikti aglamaktan helak oluyor bende biktim gecmeyecek geliyor artik. Baska bi caresi yok mu?uyku uyuyamiyor hiril hiril burnu. Korkuyorum baska bi hastalığa çevrilecek diye.