Kızlar selam, 8 ay önde sezeryenle doğum yaptım. 1,5 ay öncesine kadar bağırsaklarımla ilgili hiç sorun yaşamadım fakat özellikle son dönemde ciddi bir karın ağrısı yaşıyorum özellikle de sabahları uyandığımda. Gün içerisinde gaz çıkartıyor ve tuvalete çıkabiliyor olmama rağmen ağrı asla geçmiyor hergün aynı ağrı kesintisiz devam ediyor. Aynı sorunu yaşayan, doktora görünen ve çare bulanınız oldu mu? 😢