Kızlarcım bebeğim 4 aylık olmadan önce kakasının rengi bi koyulaşmaya ve kötü kokmaya başladı şuan 4 ay 5 günlük hala aynı durumdayız ilk başta mukusluydu şuan normal ama koku ve renk hala devam ediyor. Kakası böyle olduğunda daha demir ilacı kullanmıyorduk ve doğduğundan beri ara ara mama veriyorduk bırakmıştık gene günde 1 defa vermeye başladım ondan mı oldu diyicem ama ilk kullandığımızda olmamıştı böyle bişey başına gelen var mı