Bebeğim 28 günlük özele götürdüm yoğun olmadığı için ve bekleme süresi kısa diye fakat doktor çocuk göz değil yetişkin gözmüş arada fark var mı bilmem ama bence var çünkü bebeğime bakamadı gözünü açsa da bebeğim kendi de açmaya çalıştı olmadı 15 dakika falan uğraştı en son dedim kalsın bir iki hafta sonra getiririm diye o da devlete git onlar makine ile bakar gözü kapalı da olsa farketmez dedi ama benim anlamadığım olay bebeğim 17 günlük iken kendi çocuk doktoru çok rahat bir şekilde gözünü açıp ışıkla baktı bu doktorda da aynı ışık vardı ama bakamadım ya da bebeğim baktırmadi zorladı ama diyorum bebeğim baktırmasa kendi doktoru nasıl baksın acaba yetişkin göz doktoru olduğu için bebek hakkında pek bilgisi olmadığı için mi bakamadı herkesin alanı farklı ve bazı püf nokta sayesinde zorlanmadan muayene yapabiliyorlar umarım anlatmak istediğimi anlatmışımdır 😂 sizler yaptırdınız mı zorlandınız mı yaptırırken acaba ve kaç günlük iken yaptırdınız