Filolog ilk zamanlarda taş gibi oluyordu. Bebeğim şuna 7 aylık. Evet dolduğu belli oluyor uzun süre emzirmeyi ve dolu ve sert oluyor. Ama emince hemen boşaltıyor, artık emme kuvvetleri yüksek çünkü. Göğüsler terbiye olmuş durumda. Yumuşak duruyor. Ama bebiş çekince geliyor. Süt akma konusuna gelirsek, benim her zaman hiç şaşmaz ama her emzirmede bir göğsümden emzirince digerinden süt akar. Eskiden kıyafet ipislaj oluyordu. Şimdide oluyor ama aşırı değil, bebegimun kiyafetine damliyor genelde. Bacagina denk gelirse bacagini ovuyorum anne sütüyle. Anne sütü şifadır. Sonra kuruyor bir şekilde . Rahatsız edici boyutta değil yani. Ay ilerledikce alisiyorsun rahatsız etmiyor