Akalinbetul_8 Kızlar aranızda “doktorun tavsıyesıyle” mama kullanam var mı ? Doktor ayda kac gr alınca verdı bu tavsoyeyı ? Gunde kac cc kac bıberon içiyor ? 2 ay 9 gunluk oglum
BuzluKahve Akalinbetul_8 ayda minimum 500gr alıyorsa ve sarılık riski yoksa mama tavsiye etmemişti benim doktorum.
livanurvealpinannesi61 Akalinbetul_8 ayda 500 gr ın altında kilo alırsa mama takviyesi başlıyoruz demişti çocuk doktoru.
Elnr Akalinbetul_8 bugün 1 aylık olduk muayene sonucu doğduğu kilonun altına düşmüş olduğunu gördük aptamil1 mamasında günde 6 defa 60 cc önerdi ölçü üzerine çıkabilirsin de alırsa dedi