Bebegim kolik bir bebek 2 ay 2 günlük gitmediğim doktor kalmadı Cnk kolik ten hariç genelde de kasılarak aglıyo Bir sorun olmasından korktum En son Zeynep kamile randevu aldım götürdüm Detaylı herşeyi istedim Kanda tahlil de demir degeri yüksek cıktı cok fazla dedi Takip edelim dedi 15 gn sonra gel dedi İçinizde böle başına gelen var mı Demir fazlalığı ne yapar bebege