arya2010 hayır mutlaka 2 saatte bir emzirin sarılık olmasın ve şekeri düşer. Doktorumuz özellikle söyledi 26 günlük hala 2 saatte bir emziriyorum. Şuan bebeğinizin kilo almış olması çok önemli doğumdan sonra kilo veriyor çocuklar sonra onu geri alması gerekiyor emzirin emzirebildiğiniz kadar