Kızlar oğlum 18 aylık dr. Antibiyotik verdi. Fakat eczacı ilaç kutusunun üzerine 1 ölçek yazmış. Antibiyotiğin içinden çıkan kaşıkta ölçekleri vs yazıyor. Mesela 1,5 , ¼ vs vs gibi. Acaba kaşıkta yazan ölçeklere göre mi vermeliyim. Yoksa standart eczacının 1 ölçek dediği 1 kaşık anlamında mı? 🙁 kafam karıştı ya 🤯 😵💫