charlotte Elimde weewell baby vardi bozuldu. Yeni pompa alacagim. Avent mi alsam yoksa lansinoh mu cok kararsizim. Göğüslerimi tam boşaltacak bir makine lazim. Weewell ile sabah 310ml falan sagiyodum ve tam bosaltmiyodu. İkizlerim var. Acil oneri postu🙈