Busra986532 Aysunnn65 ay yok bal filan kullanmam. Bakkal emziğide çok dediler. Eczanelerde satılıyır sanırım dimi
Aysunnn65 Busra986532 evet canım satiliyor damaklı emziğin ucu Küçük olan işte adı bakkal emziği aslında yoksa çok güzel markalarin çok güzel emzikleri var hepsinide aldım ama benim kızım onu tuttu Wee marka aldım tuttuktan sonra çokta güzel emdi 🥰
Linaduygu Busra986532 ben hep uykuya geçişinde denedim 3ay sonunda tuttu ama hala uykuya geçiş dışında istemiyor zaten bende destek için deniyordum iyi oldu.
Aysunnn65 Busra986532 ben bir buçuk aylıkken kullandım Van da olsan getirirdim sana dene bak ise yarıyor gerçekten benim kızıma bişey olmadı olsa snaa tavsiye etmezdim canım 😘
Busra986532 Yuppiiiyyyyyy kızım oioi emziği tuttu 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 anne sütüne bandım verdim ara ara çıkardı ama devamı gelir diye düşünüyorum öncekileri hiç tutmamıştı saniyelikti
ParsBebek Busra986532 wee nin damaklisini aldim sevmedi midesini bulandirdi yuvarlak uçlu olanini kullanıyorum şuan 1 aylik bebegim bir haftalikken başlamıştım sanırım. Şimdi de uykuya geçerken emziği düşünce uyanip ağlıyor 😑😅
Yamurr Busra986532 hemim ğemim diyoruz biz hangi memlekette oturuyorsunuz bilmiyorum ama inşallah baharatçılarda bulursunuz biz baharatçıdan temin ettik
unal4195 aylinpala benim bebeğim şuan küvezde iki günden beri çok özlüyorum onu küvezde sonra iyi oldu mu canm ne için yattı benim bebeğim 28 günlük iki gündür orda kanında enfeksiyon çıktı
aylinpala unal4195 çok şükür çok iyi şu an doğumdan sonra hemen aldılar benden solunum sıkıntısı vardı 7.günün sonunda çıktı. Merak etme annesi iyi olup gelecek🙏🏼
SCerenY Busra986532 benim bebiş sadece bibsin kauçuk balon başlı emziğini tutuyor bulana kadar evde küçük bir emzik mezarlığı yarattım 🙈 ona alıştırmak için de ananemin yaptığı ev yapımı reçele toplu iğne başı kadar batırdım. 2-3 gğbe alıştı bir daha da batırmadım
Mommqueen Busra986532 hiçbişey yapmadım valla hastanede verdım direk tuttu avent ultra air verdm ben kızımda hiç tutmadı mesela kaç çeşit denedik ama almadı tamamen bebeğin kabul durmuna baglı bence