Sevgili anneler bebeğim genelde gün içinde 3 kere kaka yapardı. Dünden beri kalasını yapamıyor ıkınıyor sürekli, gaz sorunumuzda var ancak 2 gündür kaka yapamadığından emerken ağlıyor uykusundan çabuk uyanıp ağlıyor. Kakasını yapsa rahatlayacak gibi. 5. Hafta atağı mı yoksa kakadan mı onu da bilemedim. Deneyimli anneler ne önerirsiniz.