ALLAH sabır versin çok zor göğüs acısı doğumdan bile yaşadım şu an geçti çok şükür 2 aylık oğlum ama artık ağlayarak emziriyordum kan gelmeye bile başlamıştı sonra emzirme uzmanına gittim göğüs silikonu aldım onla emzirdim onla emzirirken de göğüs kapakları var hava alabilen ondan taktım emzirmediğim zaman o iyleştirdi baya bazen de emzirmedim gögüsüm dinlensin diye sütümü ya sağıp yada o kapaklara biriken sütü alıp sondayla verdim parmak yardımıyla yani yine emzirme uzmanı önermişti inşallah geçer sizinkide biran önce geçer çünkü çok zor bir acı yaşamayan bilemez