Biz 6 aylıkken serum fizyolojiklerden sıkıyorduk. 1 yalını geçtikten sonra sterimara geçtik.. İlk serun fizyolojiği nassıl sıkıacağımızı bilmediğimizden (youtubedan videolar izliyoruz eşimle bir türlü ikna olmuyoruz çünkü herkes farklı yapıyor 😅) doktora gitriğimşzde doktordan sıkmasın istedik.
Yatarken kafasını biraz yükseltti ne tarafa sıkacaksa kafasını biraz o yöne eğdi. Gifrer di sanırım küçük platik şişelerde bir kez sıktı hafif sertçe. Sonra biraz hafifçe bir kaç kez sıktı burnunu, hapşırdı zaten çıkmıştı.
1 yaşından sonra sterimarı da bebek dik kucağımda sırtı göğsüme yaslı hafif öne eğik az az sıktım.
Şimdi 23 aylık yine kucağımda lavaboda hafif öne eğik hangi burun deliğine sıkıyorsam o delikten geri akacak kadar sıkıyorum.