Sonsuzask Merhaba herkese sezaryen dikişimin üstünde yarama sarkan göbeğim var canımı sıkıyor geçer mi 1.5 aylım bebeğim iki gün öncede o sarkan etin genişliği şişliği 2 cm ise şimdi bir açım kadar Şişli ve acı var nedendir acaba yardımcı okur musunuz