Doruk20222 Doğum esnasında vücudumuzda bir çok şey değişir, saçlar da emzirme döneminde özellikle dökülür. Emzirme bittikten sonra da bir süre devam eder ve normal seyrinde dökülmeye döner yani eskiye. Emziriyorsanız emzirdiğiniz süre boyunca dökülmeye devam edecektir. Biyotin içerikli ürünler kullanmaya çalışın ve yemenize özellikle dikkat edin. Bir de yeşil çay demleyip haftada 2 de olsa saç diplerinize sürer ve saçlarınızda 3-4 saat de olsa bekletirseniz iyi gelir. Tabi herkes de aynı sonuca çıkmayabilir orası ayrı.