Azramina 10 ay 21 günlük bugün ölçüm yapıldı boyu 80 cm , kilosu 13.7 normalin üstünde dedi . Normalde kaç cm geliyor sizin bebekleriniz bu ayda ? Kız bebek bu arada doğum boyu 51 cm kilosu 3.5
Msrc Azramina benim oğlum var suan 10 aylık kılosu 10700dediler en son boyuda 78cm dedi ya bide bunda genetık te önemli sen uzun baba uzunsa gayet normal merak etme endişelenicek durum yoktur bence o kıloları mumla arıcaz 😅 1 yasında 😅
cydcvk Persentile bakabilirsiniz doktor çok dediyse çoktur. Başkasının bebeğiyle değilde kendi persentildeki doğum yüzdesiyle karşılaştırın
Azramina cydcvk baktım kız bebeklerde ortalama 73 cm diyor . Aradaki fark cidden fazla o yüzden gerçekle uyuşuyor mu bu verilen değerler diye sordum . Yoksa ünv mevzunu öğretmenim . Sorgulamayı ve öğrenmeyi severim . Teşekkürler ✌🏻
hilalhanim Azramina Burda sizin eğitiminiz sorulmamış ki? Forumda bir yorum olunca sizlerin hemen yok şu üniversiteyi bitirdim yok şöyle demenizi anlayamıyorum. Yani böyle olunca daha bilgili mi oluyorsunuz?
uzunayse Azramina öğretmenler zaten üni mezunu olur Artistlik yapmış kendince Sanki kadın ne dedi git tabloya bak demiş
Azramina Huma_kus34 hah bende bu tarz yorumlar için sordum teşekkür ederim 🙏🌸benim ablamın bebekleri de hep kilolu ve uzundu şimdi ergenliktiler ve boyları uzun gayet fitler . Kilo uçtu gitti yerini boya verdi .
Huma_kus34 Azramina öyle oluyor hareketli oldukları içim verıyolar bizede kılolu dedıler ama ben takmadım bende küçükken öyleymişim zayf olunca zyaf kılo alsa çok kılolu yanı hep bırsey soylıcekler oyuzden çoktan şey yapmayın 🙈
Azramina hilalhanim bana akıl vermiş kendince bende söylediği şeyi yapabilecek düzeyde olduğumu söyledim . Size ne oluyor pardon ?
hilalhanim Azramina Siz sormuşsunuz kadında size yorum yapmış. Madem akıl almak istemiyorsunuz o halde sormayın? Ha pardon öğretmensiniz üniversite okudunuz bu nasıl olur? Yazık ki ne yazık.
cydcvk Azramina akıl vermedim verilecek en iyi cevabı verdim persentil yüzdesine göre doktor vermiş kararı zaten o zaman ne soruyosunuz haa bu arada bende İnşaat yüksek mühendisiyim öğretmen hanım😂
Zeyn0206 Azramina burada bazı insanlara bir şeyler anlatmak zor eğitimliyim diyip ben şahsen ne demek istediğinizi çok iyi anlıyorum ama onlara anlatmak zor boşverin bebeğiniz evet kilolu boyu da uzun maaşallah zamanla kilo kalmıyor ama genetik birazda
Azramina uzunayse evet eğitim fakültesi mezunuyum ama önüne gelen öğretmenim diye dolaştığı için belirtmek istedim . Sizin gibiler için !
Elfvli Azramina verdiğiniz cevaplarda “eğitim fakultesi” mezunu bir öğretmen arkadaşımıza yakışmıyor. Evet keşke her önüne gelen öğretmen olmasa. Sizin gibiler için!! Ne demek ya ? Ne kadar ayıp. Kimi neden otekilestiriyor sunuz ?
Azramina uzunayse ben tecrübeli annelere bebeklerinin boyunu ve kilosunu sordum . Presentil nedir diye sormadım . Tecrübesi olan yazar olmayan susar .
hilalhanim uzunayse Öğretmen ama e nabızdan çocuğa ait persentil tablosu olduğunu ve orda Türkiye genelinde hangi sınırda olduğuna bakmayı bilmiyor. Öğretmen ama doktorun dediğine odaklanmıyor burda üniversite mezunu olmayan çoğu kadından yorum istiyor. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu ☺️
cydcvk hilalhanim yanii soru sormuş verilecek en uygun cevabı verdim ama en süper anne sensin en kilolu senin bebeğin demem gerekiyordu yanlış yapmışım 😂
Msrc hilalhanim ya kadın iki soru sormuş ne dert olmuş salın ya akıl vermiş üslüba bak sizin gibilerle sizin anldığınız dilden konuşmuş bence 😅 doğruda yapmış 😅