Linaya benim oğlan öyleydi.cingene pilici derdik😁hatta 2 yaşındayken parktan eve götürmek istediğimiz için akşam akşam bir telefoncuya girip bunlar beni eve götürmek istiyor dedi adamı zor ikna ettik annesi babası olduğumuza haliyle😁sonra sonra yabancılara gitmesinin yanlış olduğunu biz yanında yoksak kendisine dokunmasına izin vermemesi gerektiğini bedeninin özel olduğunu asla tanımadığını kişilerden birşey almaması gerektiğini asiladik malum devir kötü 3 yaşına doğru bu durumu idrak etti yapmadı bir daha.19 aylık kızım var o da tam tersi biri ona dokunmaya kalktığında çığlık atıp dokunana vuruyor uzaktan birisi ona guldugunde sıkıntı yok canı isterse tebessüm edip karşılık verir istemezse kafasını çevirir görmemezlikten gelir dokunursa da ortalığı yıkıyor zaten.karakter meselesi işte naparsin