Sjsgsjsui korkutmak istemem ama önlem al diye söylüyorum kuzum benim kızım da öyle başladı gece hiç kaka yapmazdı gece 2,3,4 gibi kaka yapmaya başladı sonra kaka sayısı arttı ıkınıp ıkınıp azar kaka yapıyordu sonunda ateşi yükseldi bağırsakta enfeksiyon varmış kanında yüksek çıkmıştı iğne verdi doktor antibiyotik verdi sonra çok zor oldu nerden kaptıysa mahvoldu çocuk 10 günde 500 gr verdi hala da tam düzelmiş değil neredeyse 1 ay olacak. Bi doktora görünün bence ishal için ateş yükselmeden önlem alın derim. Ek gıda alıyor benim kızım 5 aylık almıyor o yüzden bol bol emzirdim siz de emzirin her fırsatta sıvı kaybetmesin. Arada bıngıldak kontrolü yapın sıvı kaybında çökebiliyor Allah korusun. Bol su verin patates haşlayın muz yedirin ama devam ederse çok da beklemeden doktora göster ilerlemesin bizimki gibi