Benim prenses 25aylık gün içinde oynuyoruz beraber ama ben işlerimi yapmaya geçince benimki benimle oynamay alıştığından mı,can sıkıntısından mı bilmiyorum gelip sarıyor resmen bana😂çekiştiriyor ağlıyor gel diye.Ara sıra aktiviteler yapıyorum tek başına oynay bileceği kısa sürüyor ama oyalanıyor.Peki sizin öneriniz?😁