Balevlatm Tomografi başlığı açmıştım kimse yazmadı 5 gün oluyor bebeğim düşeli parkeye düştü bugün çocuk doktoru na randevumuz var içim rahat değil eşim bişey olmaz dedi götürmedi akşam düşmüştü oğlum parkeye bı sıkıntı görünmüyor ama doktora gitmisken tomografi çekiliyor sanırım.burda öyle.okumustum zor mu oluyor tomografi 5 gün geçti ama içim rahat degil
prenses3509 Balevlatm kafasının ustunemi dustu peki cok gecmis olsun umarim.birsey yoktur. Olsa bir sekilde belirti verirdi diye dusunuyorum
Ygzmomm Balevlatm 5 güne bir şey olmadıysa birdaha olmaz korkmayın bence ama eşinizin yaptığı yanlış bir şey olabilirdi evet olmamış ama olabilirdi parke sonuçta aklım çıkar
elizabeth Balevlatm normal doktor kontrolün de tomografi çekilmiyor. Ama düştü derseniz çektirebilirsiniz. 5 gün oldu diyosunuz düştükten sonra herhangi kusma ve başka belirtisi olmadıysa bişey olmamıştır diye düşünüyorum. Ama içiniz rahat etsin isterseniz söyleyin doktorunuza
Ikizleriminannesi Balevlatm üzerinden 48 saat geçmiş bişey olmaz boş yere radyasyon aldırma çocuğuna annesi bişey olsaydi şimdiye olurdu zaten.
Balevlatm prenses3509 sağolun kanepenin kolundan sarktı büyük ihtimalle ben mutfaktayken yastığı yere atıp üstüne basıp koltuğa çıkmış🤦
busrakurtt21 Kusma ,ateş ,bilinç kaybı , uykuya düşkünlük bu tarz bişeyler olmadıysa bişey olmamıştır fakat unutmayın ki bebek ölümleri düşerek cok fazla oluyor eşim götürmese bile ben götürürdüm.
busrakurtt21 Balevlatm valla kavga edilecek konu zaten aklı çıkıyor insanın çocuk doktorı bişey olmadığından tomografi falan istemez bizde öyle olmştu yinede bugun söyleyin tomıgrafi çok basit anne baba bebeği tutuyo hemen bitiyor🌸