Ebru_91 Biz 2 ayligiz ama nerdeyse 1.5 aydir cok gazı oldugunda agladigi zaman ayagıni 2 saniye kadar titretiyor doktoruna soyledik hata gosterdik onemli degil refleks zamanla gecer dedi evet azalma var ama hala devam ediyor. Sizlerde hic boyle biseyle karsilastiniz mi merak ediyorum
Ebru_91 _tospikannesi yaa insallah bizim de gecer dogru biz de bir de gaz problemi var zaten cok gaz oldugunda agliyor ee aglayinca titretiyor