Lykiavvv Kızlar 4 ay 23 gün oldu doğum yapalı. Doğumun Sezaryen oldu. 40 gün kanaması dışında henüz adet olmadım ama dün 2 damla kan geldi. Yani yavaş yavaş olmaya başlayacağım anlamına mı geliyor? Var mı benim gibi olan
Tubamelekkk Lykiavvv ben de 4 ay oldu normal doğum yaptım hala düzene binmedi dün lekelenme oldu ama devamı gelmedi sanırım yavaşyavaş olacak
Lykiavvv Tubamelekkk aynen bende de devamı yok. Ama artık olsam diyorum gerçekten. 😔 Kadın olmak zor zooooor 😏