Feyzus kızım aşırı gazlı ve kolik bir bebek, ben de o gazın 6. Haftada hat safhada olduğu bilgisini okuyup iyi bundan sonra azalacak diye sevinmiştim, şu an 4. Ayımıza girdik çok şükür sancılarımız biraz azaldı bu aydan çdk ümitliyim inşallah gaz sancılarımız tamamen geçer, gözünüz korkmasın biz de böyle oldu her bebek farklı oluyor daha kısa sürenlerde var inşallah bir an önce geçer bebeğinizin gaz sancıları, Allah yardımcınız olsun