Ben düzensiz adetten dolayı şehir hastanesinde seyma cam a gittim 24 Ağustos son adet tarihim 30eylul se kan verdim 0.01 cikti bana CYCLO- PROGYNOVA verdi ilkkez kullandığım 20 Ekim de bitti 1 hafta 10 gun suresi varmis bitince adet gelicekmis ayin 7 sine randevu aldim Mehmet aka. Daha olmadim sebebini bilmiyorum kullanan varmı veya durumu yasayan bu doktor nasıl)
Vv