Sinemkaan25102022 öncelikle hem geçmiş olsun hemde hayırlı olsun 😊 ben sezaryen doğum yaptım doğumdan sonra hemen rezene çayına başladım,bol bol kuru incir yedim, suyu çok içtim, e bebekten malt içecek almıştım onu içtim, daha sonra bulgur pilavı yedim çokça. Ama en önemlisi beynime sürekli Sütümün çok olacağı mesajını verdim. Sürekli benim sütüm artacak hatta bol bol olacak dedim. Göğsümü sevdim sen bana süt vereceksin diye. Ve doğumdan 2 gün sonra sütüm indi Allaha şükürler olsun. Sizde o yüzden önce beyninize sütünüzün geleceği mesajını verin, herşey beyinde bitiyor.