Bebemin burnu nerdeyse 10 gündür akıyor. Sürekli açmaya çalışmaktan yoruldum. Geceleri burnundan rahatsız olup uyanmasindan yoruldum artık yaaa. Antalya’dan annemlere geldik, kalorifer açıyoruz nemsizlikten iyice gitti burun. Islak havlu, kaba su koymak hiçbir işe yaramıyor yaa. Buhar makinesi alacaktım onunla ilgili de doktorların önermedigi ile ilgili yorumlar gördüm kafam karışık ya ne yapacagiz böyle yarım saatte bir uyanıyor, ne yapmam lazım valla psikolojim alt üst bu burun yüzünden.